איראן פעלה ללבות את ההפגנות נגד ראה"מ: הליכוד: "לא ניתן לאיראן לנצח"

    איתי גדסי No Comments on איראן פעלה ללבות את ההפגנות נגד ראה"מ: הליכוד: "לא ניתן לאיראן לנצח"

    בדו" רשמי של חברת פייסבוק נחשף כי איראן הפעילה בוטים ברשת, שיהדהדו את מסרי תנועת הדגלים השחורים וארגונים נוספים המפגינים כנגד נתניהו | הליכוד: "רעידת אדמה: איראן מעודדת בסתר את הפגנות השמאל של "הדגלים השחורים"

    הדגלים השחורים צילום: פלאש90
    17:55
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on יותר מעשור אחרי ההחלטה: תצא לדרך הקמת בית חולים חדש בנגב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרשת החברתית פייסבוק הסירה במהלך חודש אוקטובר מאות חשבונות אירניים מזוייפים ברשת, מטרת הפעילות האיראנית ברשתות הייתה להשפיע על דעת הקהל בארה"ב ובישראל, בדוח שפורסם ביום שישי האחרון ומתפרס על כמאה עמודים, הובאו נתונים על הפעילות האירנאית בעידוד ההפגנות כנגד ראה"מ ע"י הדגלים השחורים וארגונים נוספים.

    מתנועת הליכוד נמסר בתגובה: "רעידת אדמה: איראן מעודדת בסתר את הפגנות השמאל של "הדגלים השחורים" בניסיון להפיל את ראש הממשלה נתניהו – כך חשפה היום חברת פייסבוק בדו"ח רשמי.

    איראן השתמשה ברשתות החברתיות כדי לתדלק את הפגנות השמאל נגד ראש הממשלה נתניהו, וכן לייצר ביקורת על מאבקו בקורונה.

    איראן שפועלת להשמדת ישראל בניסיון להשיג נשק גרעיני ולחמש את האויבים סביבנו, משקיעה במאמצים להפיל את ראש הממשלה נתניהו משום שהיא יודעת שנתניהו עומד כבר שנים כחומה בצורה נגד ניסיונות אלה.

    גם אם הפגנות השמאל יחליפו את הדגלים השחורים בדגלים וורודים הם לא יוכלו לטשטש את העובדה שהם נתמכים על ידי אחד המשטרים החשוכים בעולם ולשניהם מטרה משותפת: להפיל את ראש הממשלה נתניהו. לא ניתן לאיראן לנצח".



    0 תגובות